Kiszállítás Díja

Mennyibe kerül a termékek kiszállítása?

Ha a vásárlás értéke eléri a 20 000 Ft-ot, akkor a kiszállítás ingyenes, nem számítunk fel érte díjat.

Jelenleg négy szállítási mód közül választhatsz:

1. FOXPOST Packeta Group csomagpont: 1090 Ft. 

    Packeta ÁSZF: ÁSZF és letölthető dokumentumok: Magánszemélyek | Packeta.hu

2. GLS házhozszállítás: 1290 Ft.

Utánvétes rendelés esetén az utánvét díja 390 Ft és a megrendelés teljes összege a futárszolgálat munkatársának készpénzben vagy bankkártyával fizetendő. A bankkártyás fizetés ingyenes. Az átvételnél nincs lehetőség vásárlási utalványok vagy egyéb kedvezmények beváltására.

3. GLS csomag és átvételipontok 990 Ft.

Utánvét fizetés csak bankkártya használatával lehetséges.

A díjak magukban foglalják a csomagolás és a szállítás költségét.

4. MPL házhozszállítás: 2490 Ft

Utánvétes rendelés esetén az utánvét díja 390 Ft és a megrendelés teljes összege a futárszolgálat munkatársának készpénzben vagy bankkártyával fizetendő. A bankkártyás fizetés ingyenes. Az átvételnél nincs lehetőség vásárlási utalványok vagy egyéb kedvezmények beváltására.


Szállítási idő, kiszállítás módja

Milyen módon jut el hozzám a megrendelt áru?

Személyes átvétel (ingyenes):

1037 Budapest, Kunigunda útja 70a üzlet és bemutatóterem

Klasszikus házhozszállítás:

Az árut a GLS és az MPL futárszolgálat szállítja ki a megadott szállítási címre.

GLS csomagautomata:

 A GLS csomagautomata és átvételipontok listája itt található.

FOXPOST Packeta Group csomagpont:

A FOXPOST Packeta Group csomagpontok listája itt található.

Kiszállítás idő

A csomag legtöbb esetben 3-5 munkanapon belül érkezik meg a megadott címre, csomagpontba vagy automatába. Kivéve, amennyiben az MPL futárszolgálatot választja, abban az esetben 10-15 munkanapon belül kézbesítjük a csomagokat. Előfordulhat azonban, hogy néhány nappal később tudjuk csak feladni a csomagot; ennek okáról és a várható szállítási időről e-mailben vagy telefonon tájékoztatjuk vásárlóinkat.

Bizonyos időszakokban a megszokott 5 munkanapnál többet is igénybe vehet a megrendelt termékek kiszállítása.

 

Amennyiben a kiválasztott termék vagy termékek központi készleten elérhetőek, úgy gyorsabb kiszállítást is tudunk biztosítani házhozszállítással.


A nap folyamán mikor érkezik a futár?

A csomag feladásakor a GLS e-mailben küld értesítést a címzettnek, hogy a következő munkanapon csomagja kiszállításra kerül. Az e- mail tartalmazza a csomagszámot és az esetleges utánvét összegét. A kiszállítás napjának reggelén, értesítést kap a címzett, mely tartalmazza a futár telefonszámát, a GLS Ügyfélszolgálat telefonszámát és egy 3 órás időablakot a várható kézbesítésről. A kiszállítási kísérlet meghiúsulása esetén e-mailes értesítés kerül kiküldésre a címzetteknek. Az e-mailben megadott linken keresztül a címzett kiszállítási rendelkezést tud rögzíteni, melyben kérheti a kiszállítást egy új időpontban, egy másik címre, személyes csomagátvételt egy meghatározott listából kiválasztott GLS Csomag Pontba, illetve visszautasíthatja a csomagátvételét.


Mi a teendő, ha mégsem kapom meg az általam megrendelt ruhát határidőn belül?

Érdeklődjön ügyfélszolgálatunknál a ugyfelszolgalat@heavytools.com email címen, vagy a + 36 1 443 3906 telefonszámon!

 

Mi a teendő, ha a megrendelt áru mérete, színe nem megfelelő?

Ha a megrendelt és kiszállított termék mérete nem megfelelő vagy mégis más színt választanál, lehetőséged van a termék cseréjére a rendelés leadásától számított 30 napon belül.

 

Az átvételt követően, lehetőleg rövid időn belül látogass el a www.heavytools.hu/termekcsere oldalunkra, ahol néhány kattintással le tudod adni termékcsere, vagy pénzvisszafizetési igényedet!

Csak eredeti csomagolásban visszaküldött, sértetlen árut áll módunkban visszavenni, amit még nem vettél használatba. A visszaküldött áru sértetlenségét (termék sértetlensége, eredeti csomagolás, ruhafüggők megléte) munkatársunk ellenőrzi. Ha a terméket használatba vetted, illetve nem tudod hiánytalan csomagolásban, sérülésmentesen visszajuttatni ügyfélszolgálatunknak, akkor nem áll módunkban visszavenni.

A visszaküldés és cseretermék kiküldésének díja GLS házhozszállítással 1290 Ft, utánvét esetén 1.680 Ft.

Amennyiben a termékről felbontás után derül ki, hogy bizonyítottan sérült és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a terméket ingyenesen kicseréljük.

Ha a csomag átvételekor sérülést találsz a dobozon, kérjük rögtön az átvétel pillanatában jelezd a futárnak, akivel kárjegyzőkönyvet kell felvenni. Jegyzőkönyv hiányában nem tudunk szállítást érintő reklamációt elfogadni.

Termék csere a GLS Futárszolgálaton keresztül: A www.heavytools.hu/termekcsere oldalon található nyomtatvány kitöltése után, mi kiküldjük a megadott címre a kért csere terméket. Átvételkor a futárszolgálatnak add át a visszaküldésre szánt terméket!

 

Pénz visszatérítés esetén lehetőséged van leadni a terméket márkaüzleteinkben is:
Boltjaink listáját megtalálod erre a linkre kattintva! Klikk ide >>
 

Mennyi időm van visszaküldeni a terméket?

30 napos elállási lehetőség: Rendelés leadását követően 30 napon belül van lehetősége termékcserére vagy pénzvisszatérítésre. Az elállás folyamatát az oldalunkon található űrlap kitöltésével kezdheti meg.

Külföldi címre szeretném a kiszállítást. Milyen postaköltségre számíthatok ebben az esetben?

Amennyiben webshopunk magyar nyelvű oldalairól külföldi címre szeretnéd megrendelni a termékeket, az alábbi táblázat alapján számoljuk a házhozszállítás díját.

Ország

Szállítási ktg.

Ingyenes kiszállítási határ

Austria, Slovenia, Croatia, Germany

10 €

100 €

Poland, Belgium, Netherlands, Luxemburg, Bulgaria, Italy, France, Denmark

10 €

100 €

Greece, Spain, Portugal, Luthuania, Sweden*

46 €

-

*Delivery Cost over 3kg: 52 Eur

 

 


Nem vagyok biztos a méretekben, ezért szeretném a terméket személyesen megvásárolni. Hol találom a boltjukat?

A Heavy Tools termékek természetesen nem csak az internetről rendelhetők meg. Boltjaink listáját megtalálod erre a linkre kattintva! Klikk ide >>

 

Utalványok elfogadása márkaüzleteinkben

Márka üzleteinkben az alábbi utalványokkal lehetséges a fizetés:

- Edenred (Top Premium ajándékutalvány/ruházat vagy univerzális, Ticket Service beiskolázási     

  utalvány)

- ECE utalvány: adott Árkád Bevásárlóközpont által kibocsátott utalvány

 

Márkaüzletben vásároltam a terméket, nem megfelelő a méret, milyen lehetőségem van. Tudom cserélni vagy visszaadják az árát?

 

Márkaboltban vásárolt termékek elállása csak személyesen a boltban intézhető, visszaküldésre nincs lehetőség. Téves vásárlás vagy csere esetén a vásárlástól számítva 30 nap áll rendelkezésre, a vásárlást igazoló bizonylat bemutatásával. Kizárólag új, hordatlan, hibátlan állapotú, függőcímkével ellátott terméket tudunk visszavenni vagy cserélni, a függőcímkét eltávolítani nem szabad. Kollégáink minden esetben ellenőrzik a termék állapotát. A vételár a vásárlás napjától számított 3 napon belül téríthető vissza, a vásárláskor alkalmazott fizetési móddal megegyezően. Amennyiben 3 napon túl, de 30 napon szeretne elállni, pénzvisszatérítésre nincs lehetőség, az összeg ajándékkártyára kerül.

Franchise vagy viszonteladó üzletben történő vásárlás esetén a csere- és pénzvisszatérítési feltételekről kérjük, az adott üzletben érdeklődj, mivel ezek üzletenként eltérhetnek. 

Tudok-e a törzsvásárlói programban akciós terméket vásárolni?

A kedvezmények nem vonhatóak össze, ezért a törzsvásárlói kedvezmény nem érvényesíthető az akciós termékek esetében.