

Csatlakozz Te is a Heavy Tools országosan bővülő csapatához márkaboltjainkba, ha prémium ruházati termékek tervezésével és gyártásával foglalkozó nemzetközi divatcég életében szeretnél részt venni!
A Heavy Tools a hazai divatipar meghatározó márkája, cégünk a nemzetközi piacokon is folyamatosan terjeszkedik. Sikereinket a vevőorientált szemléletnek, valamint megbízható és lojális Munkatársainknak köszönhetjük.
Ha az alábbi pozíciók valamelyikében magadra ismersz, küldd el nekünk jelentkezésedet a CV-vel együtt ide (a tárgyban megjelölve melyik állásra jelentkezel): toborzas@heavytools.com.
Betöltésre váró pozíciók:
BUDAPEST - ÜZEMELTETÉSI MENEDZSER
(teljes munkaidő)
Főbb feladataid lesznek:
· Központi irodaház zavartalan műszaki és infrastrukturális működésének biztosítása;
· 19 (magyar) + 4 (1 szlovák és 3 cseh) márkaboltunk zavartalan műszaki működésének biztosítása (jellemzően üzletközpontokban);
· Üzemeltetési tevékenységhez kapcsolódó ütemtervek készítése, követése, ellenőrzése;
· Beruházási projektek (felújítás, költöztetés, új márkabolt nyitása belföldön és külföldön egyaránt) kiviteli terveinek előkészítése, projektmenedzsment, valamint a kivitelezés folyamatos koordinálása;
· Karbantartási munkálatok tervszerű elvégeztetése, javítási munkálatok koordinálása, adott esetben lebonyolítása;
· Rendszeres műszaki jelentések, kimutatások elkészítése;
· Műszaki feladatok dokumentálása, árajánlatok, kalkulációk készítése;
· Alvállalkozókkal kapcsolattartás és a kivitelezés ellenőrzése;
· Rendszeres riportálás a logisztikai vezető felé, 1 fő üzemeltetési koordinátor munkájának irányítása, felügyelete.
Amit tőled kérünk:
· Van releváns tapasztalatod, üzletközpontokkal való együttműködésben is;
· Angolul magabiztosan kommunikálsz;
· Képes vagy egyedül is eredményesen dolgozni, és csapatban is megállod a helyed;
· Precíz munkavégzés, problémamegoldó készség és segítőkészség jellemez;
· Nem riadsz vissza az esetenkénti külföldi utazástól;
· Jól kommunikálsz, határozott, eredmény-orientált és megbízható vagy;
· Megfontolt, előrelátó személyiség vagy, aki képes önálló döntéseket is hozni.
Amit kínálunk:
· Stabil, folyamatosan fejlődő, innovatív vállalati háttér;
· Határozatlan idejű munkaviszony, felelősségi szintnek megfelelő juttatási csomag;
· Hosszú távú együttműködés, és szakmai fejlődés lehetősége;
· Összetartó csapat, jó hangulatú mindennapok és változatos feladatok;
· Laptop, mobil, céges autó használatának biztosítása munkavégzéshez.
BUDAPEST – ECOMMERCE SPECIALISTA
Főbb feladataid lesznek:
· Webshop működtetése, admin beállítások kezelése a hazai, és nemzetközi webáruházainkban (HU, SK, RO, CZ, PL, COM)
· Online vásárlói élmény folyamatos fejlesztésére javaslattétel (UX/UI inputok, customer journey figyelés)
· Webshop értékesítési tervek követése, KPI-ok monitorozása, riportálás
· Kampányok és promóciók támogatása, kezelése országonként
· Terméklisták, akciók, ajánlók, tartalmak beállítása CMS rendszeren belül
· Részvétel szezonális kollekcióbevezetésekben
· Raktárkészlet és rendelések figyelése, együttműködés a logisztikai és ügyfélszolgálati csapattal
· Webshop fejlesztési projektek koordinálása fejlesztő partnerekkel
· Technikai SEO és tartalomoptimalizálás támogatása
· Új piacokra való belépés támogatása (lokalizáció, árak, payment/delivery opciók)
Amit tőled kérünk:
· Legalább 2-3 éves tapasztalat webshop üzemeltetésben (B2C fókusz)
· Webshop admin (CMS rendszer) és termékmenedzsment tapasztalat
· Online kereskedelmi eszközök, folyamatok, KPI-ok ismerete
· Magabiztos Excel táblázat, -és adatkezelés, valamint riportálási készség
· GA4 ismerete
· Clarity/Hotjar alkalmazásokban tapasztalat
· Cookie Consent és egyéb online alkalmazások ismerete
Amit kínálunk:
· Versenyképes alapbér + ösztönzők, laptop
· Dolgozói kedvezmények, képzési támogatás
· Határozatlan idejű, hosszú távú munkaviszony egy stabil vállalatnál
· Igényes munkakörnyezet és munkaeszközök
· Próbaidő után HO lehetőség
· Fiatal, jókedvű, professzionális csapat
· Nemzetközi, nagy múltú, ismert és kedvelt divatmárka képviselete