Betöltésre váró pozíciók:

PÉCS, SZÉKESFEHÉRVÁR - ELADÓ
(teljes munkaidő)

A következő feladatokkal fogsz találkozni Nálunk:

· Vásárlóink minőségi kiszolgálása az elsődleges feladatod lesz, Te segítheted őket, hogy a megfelelő ruházatot, lábbelit, táskát és kiegészítőt válasszák ki maguknak.

· Az üzletmenethez tartozó adminisztrációs feladatok ellátása, közöttük a pénztárzárással kapcsolatos teendők.

· Az üzleteinkbe érkező áruk tételes átvétele, eladótérbe történő kihelyezése, az árukészlet folyamatos ellenőrzése, valamint a márkabolt folyamatos tisztán és rendben tartása.

Ami sikeressé tesz Téged:

· Ha fontos számodra az udvariasság, kedvesség és Vásárlóink színvonalas kiszolgálása.

· Ha legalább középfokú végzettséged van és rendelkezel kereskedelmi tapasztalattal.

· Magabiztos felhasználói szintű számítógépes ismereteid vannak.

· Képes vagy önállóan, felelősséggel dolgozni, ugyanakkor szívesen vagy egy szuper csapat tagja, akik mindig odafigyelnek egymásra.

· Hosszú távú, stabil, trendi munkahelyet keresel.

Aminek a fentieken túl külön örülünk:

· Ruházati kereskedelmi tapasztalatnak.

· Ha dolgoztál már pénztárgéppel.

· Ha legalább társalgási szinten beszélsz angolul.

Amivel mindezt mi támogatni tudjuk:

· Stabil, folyamatosan fejlődő vállalati háttér.

· Határozatlan idejű munkaviszony, hosszú távú együttműködés és szakmai fejlődés lehetősége.

· Versenyképes fizetés és extra juttatások: forgalmi jutalék + bónusz + vasárnapi pótlék, valamint

negyedéves és éves ösztönző juttatások.

· Betanulás alatt mentorálással fog támogatni az Üzletvezető és Területi vezetőink is folyamatosan odafigyelnek az üzleteink és dolgozóik jólétére.

 

BUDAPEST - ÜZEMELTETÉSI MENEDZSER
(teljes munkaidő)

Főbb feladataid lesznek:

· Központi irodaház zavartalan műszaki és infrastrukturális működésének biztosítása;

· 19 (magyar) + 4 (1 szlovák és 3 cseh) márkaboltunk zavartalan műszaki működésének biztosítása (jellemzően      üzletközpontokban);

· Üzemeltetési tevékenységhez kapcsolódó ütemtervek készítése, követése, ellenőrzése;

· Beruházási projektek (felújítás, költöztetés, új márkabolt nyitása belföldön és külföldön egyaránt) kiviteli terveinek előkészítése, projektmenedzsment, valamint a kivitelezés folyamatos koordinálása;

· Karbantartási munkálatok tervszerű elvégeztetése, javítási munkálatok koordinálása, adott esetben lebonyolítása;

· Rendszeres műszaki jelentések, kimutatások elkészítése;

· Műszaki feladatok dokumentálása, árajánlatok, kalkulációk készítése;

· Alvállalkozókkal kapcsolattartás és a kivitelezés ellenőrzése;

· Rendszeres riportálás a logisztikai vezető felé, 1 fő üzemeltetési koordinátor munkájának irányítása, felügyelete.

Amit tőled kérünk:

· Van releváns tapasztalatod, üzletközpontokkal való együttműködésben is;

· Angolul magabiztosan kommunikálsz;

· Képes vagy egyedül is eredményesen dolgozni, és csapatban is megállod a helyed;

· Precíz munkavégzés, problémamegoldó készség és segítőkészség jellemez;

· Nem riadsz vissza az esetenkénti külföldi utazástól;

· Jól kommunikálsz, határozott, eredmény-orientált és megbízható vagy;

· Megfontolt, előrelátó személyiség vagy, aki képes önálló döntéseket is hozni.

Amit kínálunk:

· Stabil, folyamatosan fejlődő, innovatív vállalati háttér;

· Határozatlan idejű munkaviszony, felelősségi szintnek megfelelő juttatási csomag;

· Hosszú távú együttműködés, és szakmai fejlődés lehetősége;

· Összetartó csapat, jó hangulatú mindennapok és változatos feladatok;

· Laptop, mobil, céges autó használatának biztosítása munkavégzéshez.

 

BUDAPEST – ECOMMERCE SPECIALISTA

Főbb feladataid lesznek:

· Webshop működtetése, admin beállítások kezelése a hazai, és nemzetközi webáruházainkban (HU, SK, RO, CZ, PL, COM)

· Online vásárlói élmény folyamatos fejlesztésére javaslattétel (UX/UI inputok, customer journey figyelés)

· Webshop értékesítési tervek követése, KPI-ok monitorozása, riportálás

· Kampányok és promóciók támogatása, kezelése országonként

· Terméklisták, akciók, ajánlók, tartalmak beállítása CMS rendszeren belül

· Részvétel szezonális kollekcióbevezetésekben

· Raktárkészlet és rendelések figyelése, együttműködés a logisztikai és ügyfélszolgálati csapattal

· Webshop fejlesztési projektek koordinálása fejlesztő partnerekkel

· Technikai SEO és tartalomoptimalizálás támogatása

· Új piacokra való belépés támogatása (lokalizáció, árak, payment/delivery opciók)

Amit tőled kérünk:

· Legalább 2-3 éves tapasztalat webshop üzemeltetésben (B2C fókusz)

· Webshop admin (CMS rendszer) és termékmenedzsment tapasztalat

· Online kereskedelmi eszközök, folyamatok, KPI-ok ismerete

· Magabiztos Excel táblázat, -és adatkezelés, valamint riportálási készség

· GA4 ismerete

· Clarity/Hotjar alkalmazásokban tapasztalat

· Cookie Consent és egyéb online alkalmazások ismerete

Amit kínálunk:

· Versenyképes alapbér + ösztönzők, laptop

· Dolgozói kedvezmények, képzési támogatás

· Határozatlan idejű, hosszú távú munkaviszony egy stabil vállalatnál

· Igényes munkakörnyezet és munkaeszközök

· Próbaidő után HO lehetőség

· Fiatal, jókedvű, professzionális csapat

· Nemzetközi, nagy múltú, ismert és kedvelt divatmárka képviselete

Csatlakozz Te is a Heavy Tools országosan bővülő csapatához márkaboltjainkba, ha prémium ruházati termékek tervezésével és gyártásával foglalkozó nemzetközi divatcég életében szeretnél részt venni!

A Heavy Tools a hazai divatipar meghatározó márkája, cégünk a nemzetközi piacokon is folyamatosan terjeszkedik. Sikereinket a vevőorientált szemléletnek, valamint megbízható és lojális Munkatársainknak köszönhetjük.