Vásárlás Menete
A webáruházunkban a vásárlás menetének gyorsítása érdekében nem szükséges regisztráció, viszont fontos tudni, hogy mivel a nem regisztrált ügyfelek vásárlásairól nem vezetünk nyilvántartást, ők nem tudnak részt venni törzsvásárlói programunkban!
A regisztráció elsődleges célja a vásárlás egyszerűbbé tétele, az áruház kényelmi szolgáltatásainak és egyedi ajánlatainak igénybevétele. A megadott szállítási és statisztikai adatokat személyes információként kezeljük. A megrendelés optimális teljesítéséhez szükséges szállítási adatokat kizárólag a futárszolgáltató felé közvetítjük.
Az áruházba a bejelentkezést követően van lehetőség megrendelés leadására. Bejelentkezés után a felhasználó megtekintheti és módosíthatja az adatlapján található információkat.
Fontos, hogy a szállítási adatokban bekövetkezett változások rögzítését még vásárlást megelőzően végezd el!
Termékek válogatása, keresése - A termékek termékcsoportba vannak kategorizálva, hogy megkönnyítsük a válogatást. Meghatározott termékfőcsoportok (pl. férfi termékek) és alcsoportok (pl. kapucnis felsők) segítségével navigáljuk a látogatót a webáruházon belül. Gyorsszűrést építettünk be, mely segítségével név alapján azonnal megkereshető a kívánt termék.
Termék információk - Minden termék mellett megtalálható a termék neve, cikkszáma, ára, a készleten levő színvariációk és méretek. Rövid leírásban feltüntetjük a termék anyagának összetételét, tulajdonságait, illetve technikai jellemzőit.
Termék kiválasztása, kosár - A megvásárolni kívánt termék mellett lévő a ikonra kattintva tehetjük a terméket a kosárba. Ekkor megjelenik kosár tartalma című lista, mely tartalmazza az addig kiválasztott terméket/termékeket, annak egységárát és a rendelés végösszegét. A vásárolni kívánt mennyiséget itt még lehet növelni vagy csökkenteni, törölni a terméket a kosárból, illetve folytathatja a vásárlást.
Ha még nem regisztrált vásárló, akkor a rendelés feladásakor meg kell adni a számlázási, illetve szállítási adatokat.
Ha a vásárlás értéke eléri a 20 000 Ft-ot, akkor a kiszállítás ingyenes, nem számítunk fel érte díjat.
Amennyiben a vásárlás értéke 20.000 Ft alatt van, akkor jelenleg négy eset lehetséges:
GLS csomagautomata esetén 990 Ft költséget számítunk fel.
GLS átvételi pontokra kiszállítás esetén 990 Ft költséget számítunk fel.
Foxpost csomag automata használata esetén 890 Ft költséget számítunk fel.
A díj magában foglalja a csomagolás és a szállítás költségét.
Kedvezmények - Áruházunkban állandó jelleggel tartunk akciós termékeket. Ezen termékek esetében az egyedi akciós
ár a készlet erejéig tart.
Törzsvásárlói programunk már nem csak a márka üzleteinkben, de itt a webáruházunkon is működik. A törzsvásárlói kártya számának megadásával lehet a szabályzatban leírt kedvezményt érvényesíteni.
Kérjük a kedvezmények felhasználásánál az alábbiakat vedd figyelembe:
Fizetési módozatok kiválasztása - Amennyiben a magyar nyelvű webshopból rendelsz, és magyarországi címre rendeled az árut, utánvétes, paypal és bankkártyás fizetési módozatok közül választhatsz a rendelés feladása közben. A házhozszállítás díja független attól, hogy melyik módozatot választottad.
Amennyiben nem magyarországi házhozszállítási címet adsz meg rendelésedben, csak a bankkártyás fizetési módozatot választhatod.
A rendelés feladása - A ikonra kattintva lehet elküldeni a megrendelést. Vásárlóinknak a megrendelés leadása után e-mailes visszaigazolást küldünk. Amennyiben a rendelés feladása után, az előbb említett visszaigazolás nem érkezik meg, kérjük jelezze ügyfélszolgálatunkon.
A megrendelés beérkezését követően előfordulhat, hogy egyes termékből nem áll rendelkezésükre elegendő készlet valamennyi vásárlónk kiszolgálásához. Ebben az esetben e-mailben vagy a megadott telefonszámon ügyfélszolgálatunk informál Téged és tájékoztat az alternatív lehetőségekről.
A rendelés kiszállítása - A belföldi csomagokat a GLS Futárszolgálat munkatársai munkanapokon 8.00 és 17.00 óra között, előzetes telefonos egyeztetés nélkül szállítják ki (ezért lehetőleg a munkahelyedre kérd a szállítást).
Termék cseréje, pénz visszafizetése - Ha valamely nálunk vásárolt termékünkkel kapcsolatban valamilyen minőségi problémát tapasztalsz, akkor a kifogásolt árut küldd vissza ügyfélszolgálatunk címére. Munkatársaink mindent meg fognak tenni a probléma rendezésének érdekében. Amennyiben a termék cseréjére, illetve a vételár visszafizetésére kerül sor, azt feltétlenül jelezzük e-mailben, és tájékoztatunk a kapcsolatos teendőkről, információkról. A vásárlás során előforduló hibák, félreértések reklamációhoz vezethetnek. Az üzletszabályzatban leírtaknak megfelelően járunk el minden reklamáció kezelése esetén. Minden beérkezett véleményre reagálunk és minden általunk, illetve szállítóink által elkövetett hiba esetén a legnagyobb rugalmassággal - vásárlóink érdekeit szem előtt tartva - járunk el.
Termék megrendelése külföldről - Weboldalunkon külföldi megrendeléseket is kiszolgálunk, ehhez azonban angol nyelvű webáruházunkat kell igénybe venned. Az angol Webshop elérhető a magyar oldalakon található kis angol zászlóra kattintva, vagy angol nyelvű oldalunkon keresztül: www.heavytools.info.
Külföldi megrendeléseidet bankkártyával tudod kifizetni. A megrendelés végén, a visszaigazoló oldalon található linkre kattintva juthatsz el az K&H Bank oldalaira, ahol a bankkártya adatok megadásával fizetheted ki megrendelésednek ellenértékét.
Megrendelések összevonása - Informatikai rendszerünk sajnos nem teszi lehetővé a megrendelések összevonását.
Ügyfélszolgálatunk elérhetősége
Premium Sport Kft. 1033 Budapest, Szőlőkert u. 4.
Tel.: + 36 1 443 3906 (Hétfő - Péntek: 8:00-16:30)
E-mail: ugyfelszolgalat@heavytools.com